Servis24 přihlášení na účet a další služby přímého bankovnictví

Využívat služby přímého bankovnictví je dnes spojeno především s pohodlím a s celkovou jednoduchostí celého procesu toho, jak můžeme efektivně spravovat náš účet a jak můžeme efektivně spravovat i naše finance. Pokud se podíváme na první možnost, je to samozřejmě Servis24 přihlášení na účet. Jedná se o klasické internetové bankovnictví, o kterém banka říká: „Provádět platby a mít přehled o dění na účtech můžete mít snadno z pohodlí domova či kanceláře v ČR i ze zahraničí 24 hodin denně, 7 dní v týdnu po celý rok.“

Jako klienti ho samozřejmě využijeme na celou řadu věcí, které potřebujeme ke správě nejenom našeho běžného účtu. Pokud se totiž podíváme na danou platformu, můžeme pomocí ní spravovat třeba naše:

  • Běžné bankovní účty
  • Účty v cizích měnách
  • Spořicí účty nebo účty úvěrové

Servis24 přihlášení na účet je dostupné i přes mobil

Druhou variantou, jak se můžeme k našemu účtu efektivně dostat, je varianta spojená s naším mobilním telefonem. Této možnost, jakou Servis24 přihlášení na účet také umožní, nese označení Mobilní banka. Zde samozřejmě musíme říci, že jí lze využívat hlavně díky dostupnosti mobilních aplikací. A ty si můžeme jednoduše stáhnout z online úložišť. Dostupné samozřejmě jsou pro tři nejrozšířenější operační systémy. Začneme-li tím prvním, je to iOS, který využívají mobily a tablety Apple. Možnost ale máme nainstalovat danou aplikaci i na Windows Phone, stejně jako na zařízení se systémem Android.

Potřebujete půjčit peníze? Klikněte na odkaz https://pujcka-15000.cz/potrebuji-pujcit-penize-na-koho-se-obratit/ a dozvíte se, na koho se můžete se svou žádosti obrátit.

Ani zde nechybí základní možnosti, jako je třeba jednoduchá správa našeho účtu, nebo to hlavní, a to posílání plateb. Jediné, co tedy k tomu potřebujeme, je samozřejmě připojení k internetu. A to ať už bude realizováno v rámci našeho datového tarifu, nebo bude realizováno prostřednictvím Wi-Fi.

Zajímavý článek:  Umožní Gemoney internet banka přihlásit se i firmám?

Hodí se též služba Telebanking

Třetí variantou toho, jak můžeme spravovat náš účet u České spořitelny, je takzvaný Telebanking. Jak už lehce napovídá sám název této možnosti, jedná se o variantu, pomocí které ovládáme náš účet pomocí mobilního telefonu. A to nikoliv přes internet a aplikaci, ale pomocí hovorů na linku banky. To nám také umožní jak sledovat náš účet, tak samozřejmě zadávat i jednotlivé příkazy. Zapomínat nesmíme ani na to, že zde je třeba prvotní autorizace, aby bylo skutečně jasné, že peníze z našeho účtu budeme zadávat právě my sami.

Existuje také Mobito

Poslední variantou, která může být spojena s naším účtem, je Mobito. To sice nespadá do segmentu, jaké nabídne Servis24 přihlášení na účet, ale je také zajímavou funkcí. Jedná se totiž o unikátní mobilní peněženku, která umí zasílat peníze z jednoho mobilu na druhý. Stejně tak ale umožní i několik dalších věcí. Budeme-li je konkretizovat, je to možnost platby online, stejně jako je to možnost platby v klasických kamenných obchodech.